
У вартість послуг входить:
– обчислення, нарахування податків і надання реквізитів для оплати (оплата податків) для підприємця;
– підготовка і подача звітності єдиного податку квартальні, в фонд ЄСВ річні для підприємця;
– підготовка і подача звітності ЄСВ щомісяця для найманих особ;
– підготовка і подача звіту 1 ДФ квартальний;
– ведення розрахунку зарплати в 1-С;
– ведення руху товару, розрахунки з постачальниками, покупцями, контроль заборгованості, контроль витрат в 1-С (за домовленістю);
– перевірка, контроль і систематизування первинної документації;
– заповнення книги доходів і витрат за домовленістю. Для виконання умови знаходженні книги доходів на місці реалізації, заповнюємо книгу в форматі Excel. Підприємець переносить заповнені графи;
– своєчасний моніторинг законодавчої бази, попередження про поточні зміни щодо бізнесу, що обслуговується;
– контроль відсутності боргів перед податковою службою і фондами;
– підготовка документів для внесення змін до реєстру платників єдиного податку (зміна КВЕД, зміна групи);
– загальні консультації з діяльності підприємця.
Операція – до 10 позицій.
Підприємці з ЗЕД + 20% від вартості послуги.
При наявності найманих працівників:
– розрахунок зарплати, підготовка і подача щомісячного звіту з персоніфікації складає 200,00 грн. за одного співробітника;
– кадровий облік (накази, штатний розклад, табель обліку робочого часу, заповнення трудової книжки) – 30,00 грн. документ.