Загальна система з ПДВ
До 10 операцій:
До 25 операцій:
До 45 операцій:
Більше 45 операцій:
2700 грн/міс
3150 грн/міс
4500 грн/міс
За домовленістю

У вартість послуг входить:

– обчислення, нарахування податків і надання реквізитів для оплати (оплата податків) для  підприємця;

– підготовка і подача звітності єдиного податку квартальні, в фонд ЄСВ річні для підприємця;

підготовка і подача звітності ЄСВ щомісяця для найманих осіб;

підготовка і подача звіту 1 ДФ квартальний;

ведення розрахунку зарплати в 1-С;

ведення руху товару, розрахунки з постачальниками, покупцями, контроль заборгованості, контроль витрат в 1-С (за домовленістю);

– перевірка, контроль і систематизування первинної документації;

– заповнення книги доходів і витрат за домовленістю. Для виконання умови знаходження книги доходів на місці реалізації, заповнюємо книгу в форматі Excel. Підприємець переносить заповнені графи;

– своєчасний моніторинг законодавчої бази, попередження про поточні зміни щодо бізнесу, що обслуговується;

контроль відсутності боргів перед податковою службою і фондами;

підготовка документів для внесення змін до реєстру платників єдиного податку (зміна КВЕД, зміна групи);

загальні консультації з діяльності підприємця.

Операція – до 10 позицій.

Підприємці з ЗЕД + 20% від вартості послуги.

При наявності найманих працівників:

розрахунок зарплати, підготовка і подача щомісячного звіту з персоніфікації складає 200,00 грн. за одного співробітника;

кадровий облік (накази, штатний розклад, табель обліку робочого часу, заповнення трудової книжки) 30,00 грн. документ.