
У вартість стандартного пакету послуг входить:
Обробка вхідної документації;
– Обробка вихідної документації;
– Підготовка і подача до контролюючих органів звітності;
– Розрахунок, нарахування та аналіз податків;
– Розрахунок і нарахування заробітної плати 2 рази в місяць + відомість по зп (1 співробітник);
– Підготовка платіжних доручень для оплати податків
– Виписка та реєстрація податкових накладних
– Контроль отримання податкових накладних від постачальників
– Кадровий облік
– Попередження про поточні зміни щодо бізнесу що обслуговувається;
Робота з контрагентами + 500,00 грн.
Виписки первинних документів + 500,00 грн.
Робота з банком + 450,00 грн.
Контроль дебіторської / кредиторської заборгованості + 600,00 грн.
Операція - один проведений документ в бухгалтерській програмі (до 10 позицій в документі).
Для підприємств які займаються ЗЕД - націнка 20% від вартості зазначеної в прайсі.
Для підприємств які ведуть облік не в 1С Підприємство - націнка 10% від вартості зазначеної в прайсі.
Не беремо на обслуговування підприємства які займаються:
– роздрібною торгівлею алкоголем і тютюновими виробами;
– будівельні компанії;
– підприємства громадського харчування.