Загальна система без ПДВ
До 10 операцій:
До 25 операцій:
До 50 операцій:
До 100 операцій:
Понад 100 операцій:
3900 грн/міс
4300 грн/міс
5600 грн/міс
7300 грн/міс
За домовленістю

У вартість стандартного пакету послуг входить:

 Обробка вхідної документації;

– Обробка вихідної документації;

– Підготовка і подача до контролюючих органів звітності;

– Розрахунок, нарахування та аналіз податків;

– Розрахунок і нарахування заробітної плати 2 рази в місяць + відомість по зп (1 співробітник);

– Підготовка платіжних доручень для оплати податків

– Виписка та реєстрація податкових накладних

– Контроль отримання податкових накладних від постачальників

 Кадровий облік

 Попередження про поточні зміни щодо бізнесу що обслуговувається;

 

Робота з контрагентами                 + 500,00 грн.

Виписки первинних документів   + 500,00 грн.

Робота з банком                              + 450,00 грн.

Контроль дебіторської / кредиторської заборгованості + 600,00 грн.

 

Операція - один проведений документ в бухгалтерській програмі (до 10 позицій в документі).
Для підприємств які займаються ЗЕД - націнка 20% від вартості зазначеної в прайсі.                                        

Для підприємств які ведуть облік не в 1С Підприємство - націнка 10% від вартості зазначеної в прайсі.

 

Не беремо на обслуговування підприємства які займаються:

 роздрібною торгівлею алкоголем і тютюновими виробами;

 будівельні компанії;

 підприємства громадського харчування.